söndag 27 mars 2011

Bloggpaus..

Jag tar en välförtjänt...
BLOGGPAUS!

Bloggandet har inte vart på topp de senaste 2-3 veckorna.
Detta beror till stor del att jag prioriterar annat just nu.
Dessutom har min egna dator lagt av helt, måste förmodligen
formatera om den. Då försvinner alla mina bilder filmer, allt!
Ibland hatar jag datorer, så jag försöker rädda allt jag har på datorn. Men det verkar se ganska meningslöst ut. Många minnen som går upp i rök, tekniken är inte alltid så uppskattad som man tror..

Inte nog med att jag har bloggat i över 2år, minst! Jag älskar att blogga, tycker det är roligt och framför allt att läsa andras bloggar. Men känner nu för en välbehövlig bloggpaus.. Men mina kära bloggläsare, deppa inte ihop. I´ll be back! jag blir nog inte "borta" så jätte länge, men några veckor iallafall. Så jag säger på återseende och hoppas ni fortsätter att följa bloggen ändå! :)

Mvh Sisterhood

5 kommentarer:

  1. SV: Tack så mycket!! :)

    Dom skrev längst ner "Trevligt travprogram! Jobba vidare med galoppen. Du sitter trevligt och kommer till god inverkan. Glöm dock inte att titta så du tar rätt galopp"

    SvaraRadera
  2. SV: Läste du inlägget? :P Jag var livrädd, och då brukar man inte kunna rida bestämt framåt.. Och jag ska inte behöva rejsa runt på en bana som är 50cm, utan jag ska kunna galoppera hur samlat jag än skulle vilja.

    Min rädsla igår hade inget med tempo att göra..

    SvaraRadera
  3. sv: tack för kommentaren men det va min medryttare som red =) men hon kanske ser de du skrev =)

    SvaraRadera
  4. Usch för datorer när det går sönder så allt försvinner, det hände mig med förut och jag var SÅ arg på mig själv för att jag inte hade sparat alla bilde och filmer på en extern hårddisk.. Måste faktiskt spara om allt på nytt för säkerhetensskull kom jag att tänka på nu..

    SvaraRadera
  5. men herregud, de exemplen var ju fasen värre än många i tidningen! vissa tränare verkar ju vara helt dumma i huvudet :P

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!