tisdag 5 april 2011

Im back!

Nu är det även ändrat i Speedys pass att jag är ägare. Tävlade dressyr med Speedy för första gången, fick 68% i en av klasserna!

Bloggabstinens fick jag ganska fort, nu är jag tillbaka. Har mycket att säga er nu..

Jag tävlade dressyr med Speedy i söndags och gick otroligt bra. Över mina förväntningar.

Första klassen så fick jag 68% i andra klassen 55%. Jag är otroligt nöjd och blir att kanske satsa LC:2 i sommar. Högergaloppen måste då övas först.


Speedy och jag har ju på senaste tid haft en liten svacka i hoppningen, då han har verkligen satt mig på test igenom att tjura ihop och jag lyckades inte då "vinna " över honom, vilket då resulterade i att han blev tjurigare och tjurigare. Men tack vare min vän Emma så har det släppt otroligt bra och igår var han verkligen på back on track igen. Igår kväll var ajg och hopptränade med mina vänner. Vi hoppade 90bana i slutet coh om dte fortsätter såhär nu så kanske vi kan sikta på att börja starta 90cm lokalt i juni? Vi får se, inget jag akn garantera men man kanske kan ha det som mål.. Kände mig iallafall sjukt stolt efter gårdagens hoppträning. Fast måste erkänan att jag blivit en fegis, då det gäller höjder. Jag var inte så kaxig på 90-95cm... :P

4 kommentarer:

  1. SV: Tack så mycket! :D Byta bildlänk? :)

    SvaraRadera
  2. SV: Kul! Har du någon mejl jag kan skicka den till? Det funkade inte här =/

    SvaraRadera
  3. Svart klänning med nitar säljes billigt!

    http://www.tradera.com/Svart-party-klanning-nitar-jenny-skavlan-for-BIKBOK-auktion_301742_130709184

    SvaraRadera
  4. Grattis till det fina resultatet! Vad var det för klass?

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!