söndag 24 oktober 2010

Ny morgon och ny dag..

Nya hästen Speedy Delivery ute i hagen nu imorse! :-)

Igår kom det nya stjärnskottet. Hästen kallas Speedy och är 10år. Världen lugnaste och coolaste, och världens finaste psyke. Var ute och skritta lite igår kväll med honom, han har sommarskorna på sig än så det gick inte göra så mycket + att underlaget är ganska hårt just nu. Men hittade en åker där det faktiskt var okej underlag så tog en liten trav där på volt. Men blev inge märkvärdigt. Vi tar det försiktigt och tar en sak i taget, vill inte ha bråttom.

Nu ska jag traska vidare till jobbet, har en lång dag framför mig. Känns lite jobbigt men det klirrar i min kassa sedan iallafall! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!