söndag 24 oktober 2010

Dagens ridpass










De 3,5 timmarna jag är ledig på hela dagen från jobbet så passade jag på att rida ut på finaste Speedy en sväng i det fina vädret. Hatar vinter och dess underlag. Speciellt nu när det är ganska hårt och halkigt på vägarna och lilla Speedy som bara har sommarskor. Går knappt att rida. Men tur att farbror hovslagare kommer på tisdag så Speedy får vinterskor m. brodd och snösulor.
Speedy skötte sig jätte fint idag, himla trevlig! Det ända han blev rädd för var en fläck som var på vägen där snön smält så man såg lite av sandvägen och det tyckte Speedy var super läskigt, haha! :-)

Nu ska jag och jobba igen, lagt upp lite bilder på Speedy från idag! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!