söndag 4 juli 2010

Min fd. häst till salu igen... :(


Bild: Jag & Mayenne sommaren 2009

I januari nu i år så sålde jag en av mina hästar. Jag var mycket noga att hon skulle komma till ett hem där hon fick stanna länge. Men för några veckor sedan så får jag höra av min kompis att hon är till salu igen, tror ni jag blev arg eller? Stackars Mayenne, det värsta jag vet är när hästar får åka runt som ett par vandringspokaler.. Hoppas verkligen dem hittar ett fint hem till henne där dem tar vara på hennes kapacitet, för hon var så himla fin denna tjej. Min lilla Mayenne bäbis!

1 kommentar:

  1. kan du inte köpa tillbaka henne?

    sv; a jag har med två varmblod så jag har inga problem med dem :)

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!