söndag 4 juli 2010

Betyg: MINUS 1000000 av 10(+)



Detta står i pratbubblan: "Tar fram matglädjen i alla"? Ursäkta, jag höll på att spy..

Eftersom jag inte kom upp en hyfsad tid imorse(kl 13.00), så kanske ni förstår att man är hungrig om man sover bort hela dagen. Så jag tänkte göra lite frukost, men ja snarare lunch. Så jag gjorde bara något enkelt, öppnade skafferiet och såg en soppa som såg god ut (Hummer & räksoppa) och jag som älskar skaldjur. När äntligen den lilla hummer & räksoppan låg i min djuptallrik och lilla Jessica tar upp lite soppa i sin lilla lilla sked så höll jag på att spy. Den smakade ju fisk mer än räk och hummer. Typ laxsoppa eller något. Fisksoppa och jag går verkligen inte ihop så jag fick ändå ingen mat i magen. Så blev att göra mackor ändå för orkade inte stå och göra någon annan mat.

Usch så arg jag blev, jag som var så hungrig.. Sedan när jag går in på tillverkaren gris knorrs hemsida så står det b.la i texten till soppan(kolla bild ovan) "Tar fram matglädjen i alla", ehhh.. Nae det skulle jag verkligen inte påstå. Höll just på att spy pga. av den soppan. Aldrig mera Knorrs Hummer & räksoppa kan jag lova!

1 kommentar:

  1. Tack! :) Javisst är det skönt! Bara att plocka in dem från hagen & rida sen släppa ut igen :)

    Haha, jag brukar äta sån soppa fast med svampsmak, den är skitgod faktiskt :D

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!