söndag 4 juli 2010

Träning imorgon..

Imorgon så ska jag nog åka till föreningen och träna med hästen. Måste även hämta min internetdosa som jag glömde hos min kompis och lämna tillbaka sadeln som är hennes mammas som jag råkade få med mig i min bil hem sist.

Förresten till ni som kan köra hästransport själv; Tycker ni det var så svårt att köra som ni trodde i början?

Jag hade ju övningskört ganska mycket med hästtransporten innan jag fick mitt körkort, men många sa att det var hur svårt som helst, eller speciellt backningen. Men jag tycker inte det var så svårt som alla sa. Nu har jag ju haft mitt körkort ett tag, men funderar på att ta BE kortet så jag får dra ännu tyngre.

2 kommentarer:

  1. sv: tack så mkt :)
    det är en welsh - c-ponny (:

    SvaraRadera
  2. Haha nee, jag ska inte prova den då om den smakade fisk :D Det är ingen hit för mig heller! Men jag kan rekomendera den med champinjoner & kantarell om man tycker om svamp :)

    Det vore trevligt om det var sommar året runt, bara alla jävla bromsar & blinningar kunde dö :P haha

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!