onsdag 3 mars 2010

Varför tog jag bort min förra blogg?

Det undrar jag med och jag ångrar det starkt! Men jag fick bara någon fix ide att inte blogga längre, för visst jag kunde ju haft kvar bloggen men då skulle jag bara fått så dåligt samvete om jag inte bloggat så då fick jag någon ide att jag tog bort den, faktum är att jag nog inte tänkte igenom vad jag gjorde och 5minuter efter jag tagit bort bloggen så var jag helt förstörd. "Vad har jag gjort?" Jag hade lyckats uppnå att ha haft över 30.000 läsare sammanlagt under hela tiden jag haft min blogg, nu var det som bortblåst. Allt mitt slit och jobb om att kunna bli en av Sveriges största bloggeskor. Ibland är det lätt att vara efterklok.

Men det var absolute inte av någ speciell anledning jag tog bort bloggen, men jag kom på i efterhand också att det är kul att blogga. Mina läsare gillade min blogg, annars hade jag inte fått bra kritik och mycket läsare.

Vad tycker ni, ska jag försöka ta igen det?
Känns kämpigt och drygt att stå på ruta 1 igen.
För dte rä ju roligare att blogga också om man har ännu mera läsare.
Annars känns dte ju ganska värdelöst att blogga om man knappt har läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!