onsdag 3 mars 2010

Söndag - tävling igen!

Bild: Jolly & hans förra ägare, när dom vann KM i dressyr! :) - Väldigt fint ekipage må jag säga dom var! :)

På söndag är det tävlingsdax igen, bli LC och LB. Sedan funderar jag på att anmäla migg till den lok/reg tävlingen ända nere i Timrå. Sedan söndag nästa vecka blire träning för Buster igen, till en början tyckte jag Buster inte direkt var speciellt sympatisk och psykologisk. Visst han kan skrika väldigt mcyket under sina träningar och han har jäkligt svåra övningar som ingen annan tränare typ någonsin haft. Men det ger reultat, han ger sig verkligen inte tills det funkar och mer och mer gillar jag han som tränare. Han hjälpte mig på framridningen nu i söndags på Hippo´s regionala tävlingar. det vill jag verkligen tacka han för, det hjälpte mig a lot!


Bild: Sandra & "Dani"(Daniella), tagga krogen nästa fredags giirls?
På måndag åker jag ner till V-rås till min far och på fredag nästa vecka fyller jag faktiskt år!!!! :DDå blir det Blue moon bar med Sandra och förhoppningsvis Daniella också. Som jag brukar säga, hur kul är det att fylla 19år egentligen? 18år, ja då fick man ta körkort, myndig, krogen osv. - en massa man fick göra då. Nästa år då jag fyller 20år, så får man börja gå på systemet och får börja gå på fler krogar(som även har 20års gräns). Men 19år, vad får man göra då egentligen? jag brukar säga "ett år närmare döden", haha. Sedan går det bara nerför efter 20år, så sitter du snart där gammal sjuk pensionär, senil, dement, alzeimer, reumatisk värk, ont i ryggen och det ända man kan göra om dagarna är att bjuda barn barnen på godis och bjuda på kaffe och fika. yeeey, vilket bra livssyn du har "Sisterhood", nu taggar vi liver här, woppi! haha. Jag är ironisk! ;) Så ta inte allt seriöst som jag skriver ibland. För lite humor brukar alltid gå hem, eller? Host* Okej, jag har hemsk humor Iknow, brukar skylla på min far för det. För han har värre än jag t.o.m. Och thats bad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!