tisdag 10 maj 2011

Flyttat 60 mil söder över..



Svåra och drastiska beslut. Men jag har nu lämnat livet i norrland, Gräsmyr där jag bodde(ca 3mil från Umeå). Istället så tar jag er 60 mil söder över, till en stad som heter Västerås. Dit har jag nu flyttat, och vi ska snart hämta min älskade Speedy hem hit till Västerås, till det nya stallet. Där det finns b.la 2 ridhus, skrittmaskin, terrängbanor, ute ridbanor både på "sand" och gräs. det bor där kanske ca 50privathästar, det är bara en privatanläggning för privatryttare. Där ska Speedy stå pch leva lyxliv! Vilka träningsmöjligheter vi kommer att ha. Men kommer tyvärr inta ha råd att ha lvar min andra häst Dennis och den nya ägaren kommer och hämtar honom sedan efter Speedy åkt. Ska ta kort på nya stallet osv. sedan så ni får see :)


Mvh Jessica

2 kommentarer:

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!