onsdag 11 maj 2011

Fixat och donat i nya stallet..

Västerås, även kallad gurkarnas stad. Men ca 1mil från centrala Västerås där har vi stallet som även är kallat Näs gård. Den stora anläggningen gör mig extremt exalterad till då Speedy anländer coh man får utnyttja dessa träningsmöjligheter som finns där.

Idag har jag fixat och donat, med torv i boxen, förberett hö, kraftfoder osv. Vet även nu vilken hage Speedy ska få, finns redan bete i hagen här nere. Bra förbete tills de släpps ut till de ännu större betet. Hovslagare är fixat, han kommer den 20 juni nästa gång. Kan inte förklara hur ännu roligare det kommer att bli att ha häst nu, intresset kommer äxa ännu mera. Älskar, älskar och längtar till jag får hämta min älskade älskade Speedy!

Lovar att bilder kommer sedan, emn har inte hämtat min kamerasladd än.
With love, Sisterhood

1 kommentar:

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!