tisdag 8 mars 2011

Jag kan bli en riktig lipsill!

Kollade igenom denna bok och blev hunrig och sugen på sallad!
Min dröm häst, perfekt storlek också = Lämplig fallhöjd! Haha XD

Min super trötta/söta katt Smulan


Min lilla gose kisse!


Sunshine!

Ja har jobbar hela förmiddagen till ca 12.40. Blev erbjuden att hoppträna för Buster ikväll, men icket.. Har ju inte fixat dragkroken på min bil än. Så skulle låna grannens bil, men den var tydligen också trasig. Inte har man skjuts heller då mami ( med den 4hjulsdrivna bilen) ska på "möte" ikväll. Får inte dra med våran nyaste bil, den kräver BE-körkort. Då jag än så länge bara har enkelt B-körkort. This sucks!

.
Ville träna ikväll, men får se kanske blir att hoppa imorgon istället. Dock blire utan tränare då, buhu!! Man kan inte alltid få som man vill. Nu blev jag lipsill, vill jag något extremt mycket och det inte går så blir jag på barnsligt dåligt humör..
.
Så funderar att dra ut och rida Speedy, men nu blev jag väldigt omotiverad och trött.
Hoppas på att tigga skjuts imorgon!

1 kommentar:

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!