måndag 7 mars 2011

Thanks sweet mama!

Jag och mitt fina/gosiga grimskaft jag fick av mamma! :)
Min mamma var till Sundsvall i helgen, då hon även skulle se på melodifestivalen där live.
När mamma kom hem igår hade hon en present åt mig(älskar presenter), hon hade vart in på hööks och köpt ett sådant luddigt/gosigt grimskaft! Thanks my sweetiest mama!!
.
Jag har precis kommit från en shoppingrunda på stan med min lillasyster som har sportlov.
Blev lite kläder hit och dit som jag var i behov av. Nu sitter jag och räknar in dagarna, ni kankse undrar varför? För nu är det bara 1, 2, 3, 4, 5 dagar kvar tills jag fyller 20år!!!
Tiden går fort.. Snart sitter man här och räknar att man om några dagar ska fylla pensionär.
Ja huvva, man får vara gla' att jag inte är så "gammal" än! ;P
.
Nu ska jag gå ut till mina söta "små" hårbollar. Solen skiner och inte är det kallt heller så varför inte ta en ridtur?

2 kommentarer:

  1. Haha var melodifestivalen här i sundsvall??

    SvaraRadera
  2. SV: haha ne ingen aning.. måste varit på Gärde då, 10 min från mig . x)

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!