torsdag 24 februari 2011

Ytterligare en design klar!


Ytterligare en design klar, denna gång gjorde jag en header åt Midnattsolens Hästrehab.
För att hitta till hennes blogg går du in på denna länk!
.
Är du intresserad av en header?
Så skickar du ett mejl till mig på: sisterhood@hotmail.se
.
Men jag gör inte detta helt "for free", utan då vill jag att ni skall ha en permanent bild länk till min blogg. Sådär vid sidan av som de flesta bloggare brukar ha. Men just nu är det några som står på kö för att få en designad header av mig...

1 kommentar:

  1. SV:Tack, det är inte jag som äger honom det är Emma Dysholm :) Han är en av världens finaste ;) hihi

    det är ett fint namn, vem då? :)

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!