torsdag 24 februari 2011

Hästveckan i lycksele

Bild: Marie, hon som köpte Wilmer och är Speedys tidigare ägare.

I juli så ska jag nog köra upp mina 2 hästar till Lycksele(ca 15mil?).
Där är det då hästveckan och hon som köpte Wilmer är en av de som har hand om det där.
Hon Marie som köpte Wilmer både känner och brukar ha kurser av John Moore. Ni som inte vet vem John Moore är, så är han "hjärnan" bakom flmen, Mannen sm talar med hästar.
Där ska det då b.la vara en långritt. Jag ska nog vara med på den långritten med Speedy.

Det lustiga är at hon Marie som köpte Wilmer nu i januari, hon är även Speedys tidigare ägare.
Världen är då bra liten.. Jag längtar rnt utav att åka dit upp, hälsa på Wilmer och Marie. Sedan att få se hur Speedy reagerar när han kommer hem till sitt gamla hem.

Vill ni veta meta om denna hästvecka i lycksele i juli?
Gå in här på länken: http://www.hastveckan.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!