måndag 21 februari 2011

Bildbomb, med lite gamla om inte GALNA bilder..

"Gamla"bilder på mig och min kompis Gabban(också hästmänniska).
Vi två är galna, haha! :P

Min vackra kompis Gabban

Jag och Gabbans hopphäst Herman! :)
Han är tävlad upp till 130cm, vetej om han kanske
är ev. tävlad ända upp till 140cm..?

Jag på en höbal :P haha skabbig man är där.


En GIGANTISK tomat, skrämde Gabban med denna tomat.
Då hon avskyr tomater verkligen..


Jag och vad hette han? aha XD

Gabban & henes man hahha XD

jag & Jolly, en d-ponny jag hade tidigare..

Vi råkade få soppatorsk! XD
Så jag tog fram dunken och hoppdes att inte ngn
såg då ajg råkade få ett pinsamt bensin stop! XD

Gabban som gjort denna bild,
vet inte varför hn skriivt hate me. :P

Jag ;P

Ja, jag kan vara ego! XD

jag ;)

En bild som Gabban redigerat på mig.

Min förra travare Uncle goj

Jag & Jolly

Jag och förra ponnyn jolly


Vi försökte lära min hund att yla XD

HAHAHAHA, VAD ÄR DET HÄR? XD

SKÅL!!

Jag tar på min ruumpa XD haha

Jag dåå.. ahha

Jag & min babe Gabbbiiiii!

En hemmagjord drink jag gjorde tidigare...
Blev god faktiskt!

Hell yeah XD Jag ;P

Gabban & jag :D

Jolly(ponnyn jag hade då) & Gabbans häst Herman.

Min hårboll Smulan

Jolly boll XD

Gabban & sötaste Jolly hoppar, kortet blev as fräänt ju XD

Jolly hade /har mycket man..

Jolly & Mayenne (unghästen/fullblodet jag sålde)

Söta Gabban & Jolly är påklädda!

Alla hjärtans dag för ett år sdan?

Gabban, snyggot!

Gabban har vita linser, scaaary!

Gabban, best freind forever and ever!

MUUUUUUU säger Jag ;P

HAHAHA FYFAN jag ser ut som en eskimåå XD

Jag & Gabban tog en lunch in da stockholmo

Hej jag heter "Sisterhood" och jag är knäpp XD

Gabban en gräääsig dag..

Jag ville duka upp ett bord med drycken pucko på.. XD HAHA

Tittut, jag...

Ehhh ja vad säger man O.o
Dont drink and go to the toilet

Så här går det om man råkar dicka lite för mycket "saft"
och man mår illa och sedan däckar på toan XD

Haha FACE ON ME!

Jag på krogen XD

Jag hade brunare med än Gabban MOHAHHAHA XD

Jag & gabbans mammas hund NINJOOO :P

Jag & Babe!

Gabbans studentkort, hon och henns häst Herman

Gabbiiiii

jag & NINJOOOOO

6 kommentarer:

  1. Fräsiga bilder :D

    sv: Aw tack :D

    SvaraRadera
  2. jo, jag får se hur länge det håller i sig, men jag ska försöka iaf, lite häst uppdatering iaf :D

    SvaraRadera
  3. SV: Japp jag bor i norrland ;D

    SvaraRadera
  4. SV: Jaha på så vis! =) Jag bor i Sundsvall

    SvaraRadera
  5. Vars har jolly tagit vägen någonstans nu?

    SvaraRadera
  6. Fargadelinser.com har alla typer av olika linser - freshlook, crazy linser, kontaktlinser för ett prisvärt köp. Det finns även andra produkter som max factor mascara, billig parfym, mineralsmink och ansiktsrengöring så köper man ett paket över 1000 kronor får man det helt fraktfritt. Fargadelinser.com är europas största leverantör av kosmetiska linser och kontaktlinser.

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!