söndag 20 februari 2011

Tack för att ni finns!


Du finna i mitt hjärta,
du finns i min själ.
Jag vill att du ska veta,
att du alltid kommer finnas där!
-`v´- Speedy Delivery -`v´-
....
Jag tror att jag har hittat den "perfekta" hästen.
En ridtravare, nåväl. Men vad är det för fel på det?
För mig passar han mig mer än väl, kanske man
tyckte det var roligt med alla välutbildade halvblod.
Håller med! Men jag gillar denna utmaning.
Jag gillar när människor säger: "Så roligt att se
flickan där borta på sin travare. Så roligt att se
att de finns dem med ambitionen att göra något,
att kämpa med dessa ridtravare in i ridsportens
värld". Jag håller med, jag blir glad av positiva
människor. Jag är stark, jag blir stark av ni som
stöttar mig. Tack för att ni finns!

3 kommentarer:

  1. SV: Uttryckte mig kanske lite knasigt. Jag har varit ute många ggr och träningstävlat med B, jag skäms ingenting. Jag var ute och tävlade markbom när hon nyss hade kommit, kanske 2 månader efteråt. Då kunde hon inte galoppskänkel eller något, men redan då ville jag sätta lite rutin på henne.

    Så vi har tävlat markbom, 30, 40, 50, 60 och nu 70cm. Under två år. Så det är inte det. :-)

    Det är nu när jag börjat lära mig mer inom hoppningen, och skaffat en tränare även inom hoppningen (bara haft för dressyr) så får jag mersmak och vill lära mig massa mer, träna mer. Och därför känner jag att "men jag kanske borde träna lite till så att de blir ännu bättre, nu när jag hopptränar på rutin."

    Stöter faktist aldrig på folk som är emot ridtravare häruppe. :-) Har aldrig hört nånting negativt.

    SvaraRadera
  2. tävla om att bli veckans blogg !
    på: http://eelinaandersson.webblogg.se/2011/february/veckans-blogg.html#comment

    SvaraRadera
  3. tkr absolut du ska prova, du har ju haft en ridtravare förut :) jag tog ju hem Annie för ett tag sen och har helt ändrat min inställning till de som rider varmblod, de kan bli vilken fin ridhäst som helst - och hur kul är det att köpa en häst som är välutbildad och precis som alla andra? :)

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!