lördag 15 januari 2011

Läser igenom hästpassen..

Har kvar min fd. häst Wrammlans pass, då hon somnade in juli 2008..

Hästpassen till de 2 pälsbollar jag har nu!
Passet till vänster är Speedys (ridtravaren).
Passet till höger är Wilmers(Svenska halvblodet).
---
Imorse vaknade jag tidigt, klev upp och mutade mig iväg till jobbet. Vill allt annat än jobba imorse(speciellt i -30grader), kände mig inte heller så motiverad när jag jobbade delad tur mellan, 8-12.30, sedan började jag jobba kl 16-20.30 igen. Men när man väl är på jobbet går tiden fort som vanligt.
---
Hästarna fick en välförtjänt vila idag, dock fick de en så kallad vila igår också. Men det blev några intensiva dagar på föreningen så jag ahr inte så dåligt samvete faktiskt att de står 2 dagar i sträck. Som sagt det var välförtjänt!! Det var båda super duktiga under de 3 dagarna.
Men imorgon ska jag och min syster ut på en ridtur. Ja efter jag kommit hem från jobbet, jbbar på förmiddagen.
---
Hur som helst så sitter jag och läser igenom mina hästars pass. Lite kuligt att kolla stamtavlor osv. Sedan hittade jag min fd. häst Wrammlans pass. Saknade Wrammlan, tänk att det är snart 3år sedan.. Sjukt, vad tiden går fort. Förresten på tal om Wrammlan så var det länge sedan jag besökte hennes "grav".
---
Nu ska jag sova, eller kanske kolla lite film. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!