söndag 9 januari 2011

Finaste & Saknade Jolly!

Film: Jag & Lord Jolly

För ni som undrar vem är denna Lord Jolly?

Så är denna vackra, duktiga, söta men om inte bestämda och envisa ponny en midre kat. D.

Jag har känt denna ponny många år, tävlat och tränat honom främst i hoppning. Sedan kom han till en familj de behövde lite hjälp och jag såg ev. hade tänkt och sälja Jolly. Jag hörde givet av mig direkr för att kunna hjälpa dem med honom och för att jag även lätt kunde få en sista tid med honom även fast jag då var för gammal att tävla ponny. Nu är han hos en jätte bra familj och jag vet att där har han det bra.

Men saknar denna lill krabat, han är en av de få hästar jag har riktigt, riktigt svårt att släppa...

4 kommentarer:

  1. SV: Haha hmm sant xD
    Okej bra då vet jag =)
    Fixar det under dagen när jag får tid!

    SvaraRadera
  2. Vad synd att du saknar hästen :/

    Anmäl dig till dagens blogg! Tar bara några sekunder och du har inte att förlora, så varför inte?

    SvaraRadera
  3. Sv: vad roligt att du håller på med hästar. Det gör jag med, alltså Emma ;) <3

    SvaraRadera
  4. sv: Tack! Det blev dock snyggare när jag bytte pannband på det :)

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!