fredag 19 november 2010

Vilka ridbyxor skulle du köpt?


Bild ovan: Pikeur Candela/Balissa, ridbyxa
m. hög midja och bred linning.




Bild ovan: Ridbyxorna från Whitaker.'


Har ett stort problem, behöver eran hjälp!

Jag är nämligen i ett behov av nya ridbyxor.
Men har besluångest och vet inte vilka jag ska köpa.
Älskar ju ridbyxor med hög midja, som pikeurs modell har(se bild ovan).
Men älskar samtidigt Whitakers ridbyxor.
Vet inte vilka jag skall köpa.

Vilka av dessa 2 ridbyxor tycker
du är snyggast och köpa?
Pikeurs eller Whitakers?

3 kommentarer:

  1. vad händer denna fredag kväll då? Party? ;)

    SvaraRadera
  2. sv: tack :D allt bra me dig? :)

    snälla, kan du rösta på black jack till årets häst 2010? skulle betyda mycket, kram på dig! :)
    http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=272057

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!