onsdag 17 november 2010

NI MÅSTE BESÖKA GLADA HÄSTEN I SPILTAN!



Köpte en ny nosgrimma till speedys "hoppträns".
En nosgrimma från Morris&Nolan.


Köpte även Stubben Hamanol och en ny svamp jag kan ha när jag smörjer. Älskar Stubbens sadeltvåls sortement.
Denna Stubben Hamanol är som "balsam" och gör lädret super mjukt!


Köpte nya Kingsland ridstrumpor.
Älskar Kingsland!


Är ni i Västerås eller i Nyköping besök denna butik då, bästaste hästbuktiken!

När jag var och min pojkvän var och hälsa på min pappa i Västerås, så som jag ALLTID gör när jag är i de svängarna så åker jag givetvis in för att handla lite nya horsiestaffs!
Älskar Glada hästen i Spiltan, de har alla bra märken såsom Kingsland, whitaker, GPA, Bucas, Pikeaur, Veredus osv.. Ja, You name it! Allt finns där. Det bästa med Glada hästen i Spiltan är att de även har en begagnad avdelning där man ibland faktiskt kan göra riktiga fynd!
Morris and Nolan nosgrimman köpte jag begagnad där.
Bara älskar den affären.. Me LOVE!

Hur som helt efter jul, till nyår då jag ska ner igen till Stockholm och vi lär till 110% åka till pappsen igen då i Västerås, då ska jag dit igen och köpa mina efterlängtade Whitaker ridbyxor och Kingsland ridjackan och lite flera kingsland ridstrumpor osv.. Ja jag är en märkesböög..
Hehe, men vem är inte lite av det? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!