måndag 6 september 2010

Nattuggla, 4olika anledningar att inte ha en pojkvän som är frisör!

Såhär ser en nattuggla med skabb ut!

Jag sitter som vanligt uppe sent och har fastnat vid dumburken..
Lite sömn hade inte skadat, men what to do.


Jag ska göra skäggförlägning?
Finns det? eh..

Åker ju ner på onsdag några dagar innan jag skall vidare till Thailand, för min pojkvän bor nämligen i Stockholm och då ska han göra hårförlägning, klippa och färga mitt hår har han lovat. Så nu har jag shoppat lite mänskligt hår, usch.. Det dära lät äckligt! Gud som haver, såå
är min lilla pälskling, mena älskling frisör. Alla flickors dröm? Jorå visst äre praktiskt ibland då man inte orkar fixa håret själv så fixar han håret på mig och han gör det på några minuter och det blir alltid bättre än då man själv gör det och då kan man själv hålla på i en evighet.. I just dont get it! Men det har sina nackdelar också, för det:

1) När alla tjatar om han kan fixa deras hår gratis
2)När man själv tycker man lyckats med sin frilla, så vräker ah ur sig: "Om du hade gjort det så hade det blivit lite bättre"(glädjedödare?)..
3)Hårstrån över allt!!! Om man får en kram jadu då får du brottas med alla hårstrån som fastnat på han kläder också..
4)Eftersom det fastnar hår på kläderna då han klipper sina kunder så får du räkna med att innan hans dag är slut så har han samlat på sig så mycket hårstrån på kläderna att det ser ut som han har päls, sre ut som en apa. Och vem vill tro att du är tillsammans med en gorilla? Haha!

Finns en mängd olika anledningar :P haha :P

Lord Jolly, me want!

Jag har ju ridit Lord Jolly sedan jag var typ 14år och jag har haft han på foder och tävlat honom åt andra, men han har aldrig vart min egen. Har ju haft så fullt upp med dem hästar jag redan haft då. Men nu ska han säljas igen och jag vill så gärna köpa honom den häst gången. Denna gång då jag rider/tävlar honom så ska han var min egna!! Så har försökt flörta lite med min pojkvän lite extra haha, får se om han är lättlurad haha.. "Han är ju inte så jätte dyr"... haha :P
För den hästen har verkligen en speciell plats in my little heart.. Saknar han så mycket jue!!
Min pälskling, Jollyboll!





Nää ska sluta nattuggla nu..
Hoho..Hoho..
Natti! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!