lördag 7 augusti 2010

Horseless

Min saknade Goj


Bara för att jag bestämde mig för att ta ett "egen häst break" så har jag världens "egen hästabsitnens" bara för det! Det ger nog med sig snart, men känns lite tomt utan min käre Goj som nu är hos en annan flicka som tar mycket väl hand om honom, min lilla prinskorv!

Hur som helst så ska jag rida hos andra istället, men orkar inte med egen häst på ett bra tag. Ska köpa en riktig läromästare, inget projekt när jag har råd. Och om jag flyttar söder över snart så är ju en stallhyra runt omkring Stockholm en förmögenhet och då är inte det presterande utgifterna inräknade. Där omkring så är ju hästutbudet större än uppe i norr och finns ju många fina tävlingshästar man säkert kan få rida minst som sin egen häst.

Hur som haver så närmar sig Thailand resan, tiden bara rinner iväg.. Den 11september(Hmm, vågar man flyga det datumet?) så ger jag mig iallafall iväg. Längtar är ju bara för namnet och tror tiden där kommer vara något vi sent kommer att glömma. Så när man kommer hem så är man en fullmatad bartender. Säg någon som inte har sagt: "Snacka goa drinkar du kommer kunna göra sedan när vi har fester", utnyttjad.se. Haha, mina vänner e för goa vad skulle amn göra utan dem små liven.

På tal om vänner så ska jag följa med min Gabi till någon festival på stan imorgon. Har ju jobbat som ett litet djur i sommar och har nästan vart för osocial med mina nära och kära. För så fort man kommer hem så är jag död! Helt livlös och nu har jag 6dagar ledigt så nu ska jag passa på och ut och njuta av mitt liv.

Nu ska jag min lilla plutt inte sitta här hela natten så Godnatt på er!

1 kommentar:

  1. tack så mkt :))

    åh, jag hade inte klarat va utan häst nu! men jag har haft mina pauser jag med, ibland behövs dom faktiskt!!

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!