måndag 5 juli 2010

Tips på badställe i Västerås!


Bild:Min älskling sitter på ett häftigt träd i gropen vid hökåsen, Västerås.

Om ni besöker Västerås så rekommenderar jag att åk ut till Hökåsen i utkanten(mot Sala), där finns det ett jätte fint badställe som just kallas för "Gropen"(kolla bild ovan). Gropen ligger mittemot vårat hus hemma hos min far, så man kan snacka om att vi haft tur att ha ett sådant fint badställe så nära.. Mycket barndoms minnen därifrån. Ajja, det var ett tips på ett badställe i Västerås-Hökåsen från lilla mig! ;)

2 kommentarer:

  1. http://daniellaevelina.blogg.se/2010/july/veckans-blogg.html

    SvaraRadera
  2. Okej, på Fredag säger jag till vem som har vunnit. (Jag kommer berätta det till alla som är med och tävlar)

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!