lördag 6 februari 2010

TÄVLING!


Idag så vare tävlingsdax för Jolly(d-ponny), Miriam the owner of this beautiful horse, tävlade honom innan hon nu skall opereras. Blev L:D(80cm) och L:C(90cm), gick super bra det var deras första hopptävlig också tillsammans! Nu planerar jag ev. att tävla en dressyrtävling och en hopptävling den 6 mars med honom. Får se vilka klasser edt bli. Men jag är super taggad och har ju anmält mig till Pia Lundmarks dressyrträningar och får se om ajg skall hoppträna fö Cles Bolinder nu på tisdag eller för Buster nu på söndag med honom, taggar!! Dock får vi hopas väglaget blir bättre som dock nu inte är det roligaste att köra annars.

Sedan så åker min häst Mayenne som jag har till salu nu senast till helgen till dom om var och provred på prov i 2v. sedan om nu allr funkar så behåller dom henne! Känns konstigt, men har inte tänkt på dte så mycket än. Men när hon väl har åkt kommer det kännas.. Suck, men jag ahr verkligen inte tid för 3hästar + skola!

Jag skulle även behöva en helt ny ridutstyrsel!
Det jag skulle vela ha är;
  • "Kofta" från Kingsland.
  • Röd piketröja, Kingsland.
  • Gråa ridbyxor, Kingsland.
  • Vinterjacka, Kingsland för riktigt kalla tider.
  • Ridjacka, Kingsland m. mitt namn framtill och text baktill cokså.
  • Charles owen ridjälm.
  • Jätte snygga ridstövlar från Hööks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!