måndag 15 februari 2010

Mayenne & Lord Jolly

Bild: Mayenne november -09!

Igår åkte Mayenne till dom ev. köparna som först skall ha hon på prov i en vecka. Jag har pratat med dom i idag och det hade bara gått bra hittls, hon hade skött sig och än så länge så var dom nöjda.



Hoppträning - Buster med Lord Jolly:

Ja, igår kväll tränade jag för Buter med Jolly och gick super! Vi hoppade b.la en kombinantion på 4-5 hinder och i slutet så gick han super, fick höra "super ridet". Och han tyckte Jolly var en fin ponny oc att jag verkligen skulle vara nöjd så kalrt om tr'naren säger edt så blir man ju nöjd över träningen! :) Kolla bild ovan för att se hur sista banana vi gjorde såg ut. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!