lördag 27 februari 2010

Dålig uppdatering..

En dålig uppdatering, kan man lugnt kalla det. Vad hände med mitt aktiva bloggande? Det kan man undra, Men jag hinner nästan aldrig att blogga längre, för mycket att göra. Men har en hel del att ta igen nu och lovar att jag skall bättra mig.
Mayenne är iallafall såld nu, delade känslor. Känns bra att hon har kommit till ett bra hem, det rder ingen tvekan om. Hon har blir mer än väl bra omhändertagen och vilket gör att det känns väldigt bra att hon är just där. Men sedan har ju känslorna börjat komma nu att hon är inte min häst längre och vilket känns otroligt tråkigt, då jag saknar henne. Började tänka igår på sista ridpasset osv. Men hon är såld nu och huvdsaken hon har det bra och att hon har hamnat hos någon som ägnar henne all den tid hon behöver. Blir att åka och hälsa på hon här tiden fram över. Det är bara att gå vidare, man kan inte gråta över att jag hon ä såld och inte min hela livet, vi måste alla göra val och tyvärr måste man göra svårare val ibland fast man egentligen inte vill. Vem har sagt att livet ä en dans på rosor? Men visst hon komer alltid att finnas i mitt hjärta.. Lillgumman!

Bilderna ovan: Jag från gårdagskvällen innan krogen, det tog ett tag men till slut så vartmitt hår klart och visst blev frisyren och lockarna bar ändå? =) Blev super nöjd med håret.

Så nu har jag bara 2 hästar hemma, Uncle Goj och Lord Jolly. Och tävlade derssyr i söndags, LB och LA, gic bra förutm att jag fick blackout och börja blanda ihop LB programmet med LA programmet när jag red i LA:n. Men annars å är jag nöjd =) Blir att tävla LB, LC imorgon - Lok/regional hoppning på Hippologum, taggar jag? men nervös ä jag iallafall, vists ska bli roligt men kommer säkert vara sliten imorgon också efter gårdagskvällens vilda ballader på krogen. haha, men kul vare! :D

Nästa helg blir det LC och LB igen fast i Vännäs. Sedan så komer det ju bli en hel del tävlingar farmöver cokså, så ser framemot denna tävlingssässong innan jag drar till Thailand för att bli Bartender. Det sre jag super framemot! :D

Bilden ovan: Jag hos frissan med färgen i håret! ;D
Har även färgat håret i veckan, till ännu blondare. Håller på att vänja mig vid att det är så ljust, blir kanske att färga håret brunt ändå. Många som tycker så så who knows =)

Bild: Gabban eller är det scream från scary movie? haha

Bild: Gabbans hundar Chester och Ninjo ligger utslagna! :P
Sedan vill jag tacka för att jag har Gabban, sådanna vänner är svåra att finna. Du förgyllar min dag! Tack för att du är en sådan underbar vän!

Nä ska ut och rida nu innan tävlingarna imorgon, så får ni hålla en tumme på att det går bra också! Wish me good luck!

Arrividerci

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!