söndag 22 maj 2011

Taggar hoppning imorgon!

Funderar på att hoppa denna bana..

Hittade den på ponnysmurfarnas blogg.


Gjorde iordning Speedy idag för ridtur, sedan när jag väl satt på hästryggen blev jag extremt trött och helt omotiverad till att rida, hade ingen ork alls. Har vart så varmt här idag och märktes att Speedy var trött av värmen så blev inge långvarigt. Men eftersom jag nu anmält mig och Speedy till en hopptävling "nästa vecka", den 1juni så ska jag hoppa imorgon. Blir även att träna lite titthinder, då Speedy kan vara lite fjantig när det gäller sådana hinder.

Over and out,,
Sisterhood

1 kommentar:

  1. Vi bor lite utan för Skellefteå!
    Köpte min ponny från Umeå för dryg två år sedan. :)

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!