torsdag 21 april 2011

Taggar inför morgondagens hoppträning för Erik Berggren!

Erik Berggren som jag ska hoppa för imorgon! :)

Har precis vart ute och sprungit för andar dagen i rad, idag tog jag även med mig hunden då jag var ute och sprang. Tog två flugor i en smäll! ;) Hur som helst så ska jag träna för Erik Berggren (Strömsholms tränare). Han brukar komma hit upp och ha träningar ca en gång i månaden. Blir otroligt roligt, för har aldrog tränat för honom med just Speedy. Tränade för honom med mitt förra fullblod jag hade. Men blir kul att se vad han tycker! :)

Har ridit lite dressyr idag i nya dressyrsadeln, så sjukt skön att rida i. Igår fick Speedy en välförtjänt vila.

Btw, kolla in på Erik Berggrens hemsida. :)
Ska föröska filma imorgon så ni får se filmklipp! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!