fredag 8 april 2011

God morgon bloggen..

Jag igår på tunnelbanan, Sandra smög tog foto på mig..

Hmm, hämnden kommer bli ljuv.. Mohahaha!

Jag NU, asså shiit.. Morgontrött.se



God morgon omvärlden.. Här sitter jag nu i Västerås, är hemma hos min pappa. Jag dunkar musik i mitt rum och mina systrar dunkar musik i andra rummet. För här taggar vi redan inför kvällen big moment. Ikväll är det att äga Västerås som gäller, fest på ingång.. Sandra fyller 20år imorgon, jag fyllde för nu snart en månad sedan detta ska vi givet fira med utgång i Västerås bästa krog.


Sedan så kan jag meddela till er norrlänningar att här är det inget snö, vår snarare. Gräset har även växt sig grönt på vissa ställen, underbart! ;) Mycket framför mig idag, handla, duscha, snygga till mig, träffa människor, städa... Osv. Därför måste jag gå nu, så se ya later! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!