söndag 6 mars 2011

Vad gör en bra blogg?

Vad gör en bra blogg? Tycker själv det kan vara "svårt" att blogga ibland.
Det är svårt att få den falla "alla" i smaken. Enligt mig själv ska en bra blogg ha en kreativ och påhittig bloggare. Mycket bilder är ju ett måste, filmer är också kul tycker jag! Men detta är ju så olika. Men eftersom jag nu är hästmänniska så riktar jag mig främst till er som är det själva.
.
Vad tycker ni? Vad ska en bra blogg innehålla egentligen? ska det vara mest bilder, filmer eller mer text eller blandat? Vad tyckerni även att jag skall bli bättre på som bloggare?
Säg till, vill veta vad jag gör bra och dåligt som bloggare. man kan aldrig bli bättre om inte någon säger till, så nu gör jag ett blogginlägg om detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!