onsdag 23 februari 2011

Sommar tack!








FOTO: JAG SJÄLV är fotografen på bilderna ovan.
.
Nu är jag dutkigt less på vintern. Vad finns det för fördelar egentligen?
Halka, kylan, snön, bilar som inte startar, väder som är oinbjudande för att ens vela ta sig ut till stallet och rida. Helt klart så tycker jag att 80% är enbart nackdelar. Alla hästmännikor som jag känner, gillar typ sommaren bäst. Sedan en annan nackdel med vintern är ju alla täcken som skall av och på hela tiden. Suck, sommar tack!
.
Håller ni inte med?
Vad föredrar ni, sommar eller vintern?

3 kommentarer:

  1. Jag tycker vintern är härligast! :-) På ett vis. Men gillar vår/höst. Tycker sommaren är så himla varm, alldeles för varm. Man orkar aldrig rida då, inte jag iallafall.. Gav en 3veckors vila till B i somras för jag blev så jävla less på alla 100 bromsar som är vaken morgon som kväll, och följer med en överallt. BLÄ! :p

    Hellre vinter, mygfritt, bra underlag överallt och ja.. toppen!

    SvaraRadera
  2. Bra fotat! :)

    Sv:HAha ja det var ju lite intressant, vi rör oss gode mycket så kanske setts någon stans:) Hahah Kram

    SvaraRadera
  3. Håller helt med, är trött på vintern nu. Ge mig sommar! :)

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!