tisdag 8 februari 2011

På pojkvännens frisör salong!

Bara en liten del av salongen..

Sitter här i Stockholm på min pojkväns frisörsalong. Åker hem ikväll igen upp mot norr.
Hem till jobbet och hästarna, till den vanliga vardagen helt enkelt. Toppade igenom håret lite igår och nu skall jag fixa mig lite innan jag ikväll ska till flyget. Många brukar fråga hur vi klarar av att ha ett förhållande på 60mils avstånd. Men för oss är det "enkelt", allting går bara man vill och vi tycker om varandra och älskar varandra så varför skulle avståndet hindra oss? Men visst, det är jobbigt ibland. Men så klart vi har funderingarna på att flytta ihop och det har vi givetvis tänkt. Men det innebär mycket planering att flytta 60 mil. Jag har 2 hästar också. Det är inte bara att tvärflytta. Och det är bara att inse att det är en kostnad att ha hästar uppstallade i Stockholm mot att ha dem på sin egna gård "gratis" i norr. Men kan då bara ha 1 häst isådanafall med mig ner och måste hitta jobb osv först här nere.

Ni som har häst i Stockholm hur mycket kostar det för er i uppstallning osv, vad ingår?

1 kommentar:

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!