torsdag 27 januari 2011

Lite uppdatering..

En del av vårt hus!




En liten del av en utsikt vi har från våran gård.


Sunset!


Speedy som står i stallgången & Dennis som kikar ut från boxen igår på gästlogen på föreningen då jag var in och red i ridhuset igår.

Igår så skjutsade jag min lillasyster på ridskolan, och tänkte att jag kunde dra in mina hästar då jag ändå var på gång och rida i ridhuset. Det brukar alltid vara en del av ridhuset ledigt då de ha ridskola så jag brukar rida på andra sidan för pivatridning. Men de hoppade igår ochanvände hela ridhuset, rut som är så var hon sista gruppen så jag red efter ridskolan oh hoppade då även lite med Speedy, himmel vad bra han gick igår! På tisdag har jag dressyrträning för Kerstin! :)
.
Imorgon kommer hovslagaren, Linda kommer även och ska massera och koll igenom Speedy. Sedan funderar jag på ringa veterinären för att komma ut och besikta Speedy, då jag nu äntligen ska köpa av honom. Så håll en tumme, eller två. Men det kommer nog gå prima! :D
Tror nog han går igenom utan reservationer. Han är väldigt fin nu och pigg och framåt!

1 kommentar:

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!