tisdag 18 januari 2011

"Gucci is my gud!"







Läste Caroline Gynnings blogg, då hon var med i årets stjärnornas hoppning i globen.
Sitter och bläddrar ett X antal inlägg bak i bloggen och ser att ho lagt ut bild på någon prinsessa som lever lyx och glamour inom den internationella hästhoppningen och har fått et sammarbete med Gucci. Givet där igenom fått gjort ridkläder, hästutrustning i deras märke. Alltså, jag dregglar just nu. Kingsland kan ta sig i rumpan! Jag har hittat mig en ny favorit, Gucci masters/Equestrian.
.
Ni tycker säket att jag är värsta dubbelmoral nu, då jag nyligen skrev ett inlägg om att hästmännikor och dyra märkesutrustningar gått till överdrift. Ja, visst. Men jag skrev ju även att det inte vr fel, utan att tom ryktborsten måste ju snart vara i ett visst märke. det var de jag ville komma fram till. Så långt går jag inte, kan jag villigt säga. Men att dreggla lite gör ju inte ändå, även fat mycket av det dyra är snyggt och egentligen ibland kanske av lite bättre kvalite.
.
Hur som haver, så det jag vill komma fram till är att ajg rent utav avgudar Gucci och Louis Vuittion(LV). Älskar allt, de har i princip! Jag änvänder mycket av gucci utanför hästarna. Sedan när man sitter och läser Caroline Gynnings blogg om att prinsessan in the middle of no where har fått göra ett samarbete med Gucci, fatta vd avis jag blir! Dessutom när grejjerna var så äckligt snygga. Näe, kan inte Gucci sponsra mig eller något. Eller Louis Vuittion. Vore en dröm.
.
För de flesta ryttare är ju sponsrade av Agria typ.. haha. Tråkigt! Alltså kom igen, kan ni inte slå till med lite mera storslaget. Okej H&M, men nae.. Hellre Gucci eller LV. Ja, nu vet jag man kanse skall prova? ;)
.
.
Haha kan tänka mig hur det skulle se ut:



Blev visst lite svårt att se vad det stå, å skriver texterna som står i rutorna här nedan:

FÖRSTA RUTAN

Sisterhood: "Vill ni typ.. ehhhh.. typ sponsra miiiig?"

Gucci: "Who the fu** is you?"

ANDRA RUTAN

Sisterhood: "Mitt namn är egentligen Jessica, mendet visste ni ju redan. Det går ju inte att ta miste på vem jag är".

TREDJE RUTAN

Gucci: "nae, förlåt men jag har nog glömt dig. *host*"

FJÄRDE RUTAN

Louis Vuittion (LV): "Ojj, Vad tiden tickar iväg.. hehe. Vi får nog ta detta någon annan gång. Vi ringer dig.. *Host*

-----------------------------

HAHAHA!

FYF*N vad sjuk jag är egentligen XD HAHAHAAA..

1 kommentar:

  1. sv: Märkes och märkes men jag har en Zaldi som ligger och väntar på sin död och sen en wintec cair och ev. Barney bros också...

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!