onsdag 29 december 2010

Min pojkvän har börjat rida!

Här för någon dag sedan så var både jag och min pojkvän ute och red.
Han fick rida Wilmer, då han är en super bra läromästare. Och faktum är att han har följt med mig många gånger ut och ridit. Han galloperar och gör allting själv har har en otroligt bra grundsits trots allt. Kasnke Sveriges nästa Rolf Göran Bengtsson eller Jan Brink? ;P Haha.
Men träningsvärk på köpet fick han och i flera dagar efteråt. Ridningen är trots allt inte så lätt som det ser ut.. ;P

1 kommentar:

  1. hej!
    vill du vara med och tävla i "veckans blogg"?
    Gå gärna in på bloggen för mer info.
    Vinnaren blir länkad i en vecka!

    HÄR:http://thewaytolove.blogg.se/category/veckans-blogg.html

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!