lördag 6 november 2010

Uppdatering från dagen!











Bilderna ovan: Jag & min sötaste Speedy! :-)


Bilden ovan: Min syster red Emelies häst och
det senaste tillskottet, Eliot i stallet..

Jag & min syster red ut på båda hästarna idag en ganska bra bit, men idag är det verkligen stenhårt i marken så gick tyvärr knappt att rida. Men det var oerhört härligt att ut och skritta.
Vi red som halva Andbacken(som stället heter) och igenom skogen på hemvägen. Vi var så rädad för alla jägare med vapen, även fats de inte jagade älg idag utan de jagade bara hare. Men ändå, så vi sjöng hela vägen igenom skogen så vi skulle höras, haha! Var en mysig ridtur faktiskt.
Men imorgon ska jag och Emelie nog in till ridhuset med hästarna! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!