torsdag 4 november 2010

Tömkörning av Speedy!






Idag har jag tömkört Speedy i ca 20min, gick jätte bra! Han skötte sig så fint och efteråt fick han en morot som belöning, vilket var uppskattat tyckte Speedy. Eliot står idag, eller så rider jag honom ev. senare ikväll. Har ej bestämt mig än.

Igår kväll red jag båda hästarna, Speedy var lite tittig när jag red ut till en början och ville inte riktigt koncentrera sig i början. Men sedan så lossnade det och gjorde öppnor, slutor, skänkelvikningar längst vägen och det behövs göra mer sådant. Men han var super duktig och kämpade på.

Eliot red jag ut på samma sväng som jag gjorde med Speedy och han var super duktig han med! :-)

Nä, nu måste jag skynda mig ska till tandläkaren ikväll, usch! Så ha det så bra så länge!! :)

2 kommentarer:

  1. gud vad fin han är <3 ^^

    sv; Jo men det som är bra är ju att jag fixar och förlänger naglarna med gele och inte med tippar som de flesta gör. Jag red ju i mina superlånga naglar tidigare och de klarade både sadelgjords testet och allt annat ;) Så de håller verkligen man måste bara vara duktig på att rengöra dom och offta borsta med nagelborste ^^,

    Kram

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!