tisdag 19 oktober 2010

Nya hästen som kommer på lördag..






Bilderna är lånade av Therese Bertheim och därav strängt förbjudna att kopiera.
KLICKA gärna in på hennes blogg här!

Alltså google, vad skulle vi göra utan det?
Jag googlade på hästens namn, Speedy Delivery som jag får hem på lördag och tänkte kanske man får upp några fler bilder på honom sedan folk som haft han tidigare. Ibland funkar det faktiskt. Och det gjorde det även denna gång. Hittade då Thereses blogg och hon hade tydligen ridit honom väldigt länge och känt honom. Hon var så super snäll att jag fick låna bilderna på honom. Så detta är då nya hästen jag får hem, att han är fin? :)

4 kommentarer:

  1. Sv: Nej, jag har faktiskt aldrig varit där, men skulle gärna vilja åka dit. Däremot har jag varit på Flyinge ett par gånger. :)

    SvaraRadera
  2. sv: du skickar till cajsamanda@hotmail.se

    SvaraRadera
  3. visst är han fin ^^,

    sv; Okej men så är det ibland, men man kanske kan få komma och hälsa på och rida nån gång sen :) Vet ej hur långt det är från umeå som gräsmyr ligger men visst är det runt nordmaling typ? XD ^^,

    SvaraRadera
  4. Vilken snygging! :)
    Måste bara fråga om du vet nåt om våran andra snygging? :) Mvh Sanna

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!