lördag 16 oktober 2010

Home sweet home..

Saknar alla från utbildningen som jag gick med!
På kortet är det alla inkl. lärarna.
Jag in action i baren!

Har nu hunnit vara hemma i Sverige i en vecka. Veckorna i Thailand har bara runnit iväg och jag saknar alla så otroligt mycket som jag gick med på kursen. Några intensiva med väldigt lärorika och roliga veckor har vi haft som vi kommer minnas för evigt.. Vi har lärt oss allt man skall kunna i princip, visst fullärd blir man ju aldrig.

Men hur som helst så sitter man nu i kalla Sverige igen. Bara att börja jobba igen, känns lite trist. letar du jobb i allafall som bartender och har ev. redan fått ett jobb som bartender på medborgarplatsen inne i Stockholm. Men det är inget som är säkert, vi får se. Håll i alla fall en tumme!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!