måndag 20 september 2010

Uppdatering från värmen!


Finns en skitduktig bartender här i Phuket,
specifikt på flairing(som ni ser på bilden).
Helt grymt och underhållande!
Han fick upp eld på bardisken, alltså med mening.
Något alla borde se!


Rickard och en "tant" som hela tiden var på oss att köpa rosor!

Håkan Bar!!
Vi var bjudna till håkans bar på
välkomsmiddag med Fri bar i 3timmar!
det var riktigt roligt!

Jag är den blonda tjejjen på bilden ovan!

Det är detta vi sysslar med för det mesta. och varje helg
får några jobba i baren på skolan på kvällen.

Jag, Sandra & Linnea innan utgång i fredags!

Linnea! =)





Flairing på gång på stranden!
Vi övade lite!




Thailand är Thailand och värmen är ibland outhärdlig, men man börjar vänja sig.
Det har redan gått över en vecka nu sedan man ankom till det varma Phuket.
Älskar allting här och 3veckor till är det nu kvar. Mycket plugg, kanske ibland kan kännas tugnt men vi har så jäkla roligt, ursäkta språket. Men det är precis vad det är!
Alla här är så underbara och snälla, kunde nästan inte bli bättre. Jag är super nöjd och skall
kämpa för ett bra betyg på denna bartenderutbildning.

Och till helgen kanske vi ska åka och rida på hästar faktiskt, på en 2timmar tur här i phuket. Denna tur är på stranden och har alltid drömt om att få göra det utomlands och nu har jag möjligheten. Sedan måste man ju medge att man saknar att rida lite här.

Hittils denna vecka har man lärt känna väldigt många nya trevliga själar, samtdigt som vi har roligt och lär oss något. Skulle kunna göra denna utbildning igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!