fredag 10 september 2010

Uppdatering från Stockholm i bilder(mobilbilder)!

Var hundvakt åt hunden Bengt idag Fredag! :)

Jag och hunden Bengt busar!!


Jag, Gabban, Ari, Gabbans pappa & hans bror var på krogen Bella mi i Sundbyberg här i Stockholm på torsdagskvällen.

I torsdags så såg jag & Gabban en luftballong flyga igenom Kista.
Medans vi satt på resturangen,bredvis min pojkväns salong.

Jag & gabban var på stan inne i Stockholm och åt lunch, bredvid NK.
Min lunch blev givetvis min favvorätt spagetti a la Bolognese.

Gabbans Fanta var rolig att fota tyckte jag!

Stället där vid Nk där jag & Gabban lunchade!

Jag skrattar som vanligt, haha! :-)

En av alla broar i stockholm som jag fotade i från,
denna bro är emellan gamla stan och Drottninggatan.

Gamla stan! :)

jag sitter på ma boyiifreindiis salong och färgar håret!
Fick ett skavsår, gör så ont!!

Jag sitter och färgar håret på min pojkväns salong!

I onsdags så var jag, Sandra och Daniella på
sollentunas köpcenter här i stockholm!

Sandra & Daniella på sollentuna köpcentrum!
Fast dem gillar tyvärr inte att vara med på kort, fast vem gör det! ;P

Sista gången jag såg min lillebror dem kommande 6veckorna frammåt.
Här sitter min lillebror Emil på 3år i bilen påväg att skjutsa mig till
flygplatsen mot Stockholm!
Lite av det jag gjort dessa dagar i Stockholm.
men imorgon ger det av på RIKTIGT till Thailand, kl 14.30 lyfter flyget från stockholm mot det förhoppningsvis varmare Thailand. Resefeber? JA, TACK!
Nu sitter jag iallafall hos min pojkvän och väntar på att han skall bli klar, sedan ska vi dra ut på krogen inne i Stockholm. Förlåt, att min uppdatering inte vart bra dessa dagar i Stockholm just men tillgången till dator har inte vart den bästa. Men i Thailand har jag tillgången varje dag. Då ska jag uupdatera med bilder, bilder, bilder lovar!! :D
Ha det så bra så länge!
Men tror inte jag kan blogga innan söndag, då jag är framme i Thailand.
Flygresan dit tar ju som ni kanske vet ca 13timmar.
Kramar jessica ^^,

2 kommentarer:

  1. Kul att du är framme.Hoppas du får 4 riktigt bra och fina veckor i Phuket.Vi sänder en kram.Kicki/pappa/elin

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!