måndag 6 september 2010

Röstar ni?

På bilden: Hittade en fin bild på Mayenne, en av mina unghästar.
Mayenne sålde jag till en hästfamilj i januari i början av detta år.

Har vart och gjort massa ärenden innan Thailand. Satt in pengarna jag sparat inför denna resa, likaså har jag förtidsröstat då jag ej hinner med den 19sep. Men självklart röstade jag på centerpartiet, men min mamma jobbar ju som politiker inom centerpartiet cokså. Har som sedan många år tillbaka följt centerpartiet coh dem passar faktiskt bar in på mig. Men är ju svårt att rösta tycker jag ändå, eftersom finns ju mycket på alla partiet som man håller med om. Men centerpartiet stämmer in mest på mig iallafall..

Röstar ni?

Jag tycker många svenskar inte vill prata om vad dem röstar på för varandra, men vad är det att "skämmas" över? Jag står då för vad jag tycker och centerpartist eller inte så finns det ju alltid något bra med de allra flesta partier och finns ju nackdelar cokså men som sagt ganska svårt egentligen att veta vart man står eller inte..


Imorgon så blire att packa väskan på allvar för på onsdag morgon åker jag till Stockholm för att träffa min pojkvän b.la!! Har längtat efter honom, och ska hälsa på min pappa, lillasyster osv också så klart! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!