lördag 10 juli 2010

Stockholm

Jag har vart i Stockholm sedan i torsdags, blir lite sämre uppdatering då jag är här nu. Men bilade hur som helst ner till Stockholm från Norrland tog ca 7timmar och var ca 60-65 mil. Så det gick mycket bättre än väntat, för gudars vad jag har nojjat mig att köra fel och visst det gjorde jag ju lite när jag var framme i Stockholm och nästan framme för råka ta av fel avfart vid E4. Men det gick bra ändå, sweetie fick vägleda mig via telefon som kan Stockholm utan och innan.

Hur som helst så ska vi på kryssning på måndag och igår var vi på krogen på östermalm här inne i Stockholm, var kul.. men komer med mera uppdatering sedan!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!