lördag 3 juli 2010

Dagen







Foto: Uncle Goj idag. Fotograf: Jag själv

Mycket har lossnat i skritten för Goj, han börjar bli riktigt fin där. Han är mindre stel i höger i skritt. Flera dagar har jag nu vart noggran med att stretcha honom noggrant! Efter stretching så har jag även linimenterat , masserat igenom hela honom. Så han har fått riktig lyxbehandling denna vecka. Asså visst man brukar stretcha ngn övning så, men när jag menar stretcha så har jag stretchat ca 13 olika övningar så verkligen alla muskler har blivit stretchade. Tog 45 minuter att stretcha, massera osv idag. Och när jag masserar honom så njuter han verkligen.

Idag så red jag i allafall ut, red ca 30min och räckte alldeles utmärkt i denna värme.
Nä ska åka och jobba snart, ha det så bra! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!