måndag 17 maj 2010

Min ursäkt...


Studenten närmar sig, plugget väller över en med nya arbeten, på resande fot, kalas, fest osv.. Anledningarna är där och därför jag har uppdaterat bloggen så dåligt på sistonde. Så mycket som behövs prioteras nu denna månad ut iallafall. Men jag skall göra mitt yttersta för att uppdatera offtare, lovar..

Bilden ovan, ja ganska ointressant. Det är jag, so what? Men så här blev hårfärgen, dock en vidrig bild på mig. Orkar inte bry mig. Helgen hur som helst har vart tillbringad i Stockholm med min käraste och så har även min lillasyster konfimerats i Sala trakterna där omkring. Kom hem 05.10 imorse och det var bara att hålla sig vaken och fortsätta vidare till den nya skolveckan, *yey* hmm.. Inte direkt taggande. Sov typ 3-4 knackiga timmar på resan hem igen, så jag var nådigt trött kan jag medge, som ni kanske förstår..

Nu ska jag plugga och kolla på tv! :)

1 kommentar:

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!