torsdag 20 maj 2010

Min dröm jacka!

Har precis suttit och designat min egna jacka. Tycker dessa baseball jackor är så snygga och får lite "High school" känsla. Jag valde att ha bokstaven "J", vilket står för mitt namn såklart! Ville ha färgen Marin blå och vit på armar och även på ränderna och fickorna. Men bokstaven skall vara vinröd med vita konturer. Jag har inte betsällt efter den än, men vill! Men den är dyr, kommer gå på ungefär 2'000kr. Gör eran egan jacka på http://www.jacketshop.com/. Det är en amerikansk sida,
så kostnaden blir i dollar. Dollarn är på runt 7.81 nu, alltså ungefär 8kr. 8x224dollar = 1792 svenska kronor för min del. Sedan aknske det tillkommer frakt också troligtvis.
Dessa jackor kommer bli väldigt "heta" i sommar och vet att många har köpt sådana redan, då b.la Gina tricot har sålt dessa som var väldigt populära och blev slutsålda nästan lika fort dem kom ut i butikerna. Men lycka till att designa eran egen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!