söndag 30 maj 2010

Bilder från lördagen + tävlingsresultat!











Uncle Goj från i lördags, på väg inför sista tränings passet innan tävlingen idag söndag.
Bilder fårn tävlingen idag kommer, fick ej så mycket kort, men kommer något kort senare..
Hur som helst, ni kanske är nyfikna hur det gick?
Eftersom det var hans debuttävling + att han inte är i den bästa form just nu, han är ****** stel i höger varv. Mycket stretching och lösgörande står på schemat här farm över. Men min syster Johanna tävlade honom 2klasser(20 &30cm) helt felfritt. Det var även Johannas första tävling, så vi började hellre överdrivet lågt än för högt. Sedan har hon inte ridit han så länge heller så det kommer mer då dem känner varandra bätrre också. men dem fick 2 rosetter tillsammans och tror både Johanna & Goj var överlyckliga sedan! :D Congratz to them! :)
Jag tävlade 40 & 50cm med Gojjsan och i 40cm var v felfria och även vi fick oss en rosett. I 50cm så fick vi ett nedslag på näst sista hindret, han och jag missförtod varandra lite men ajg är så stolt och nöjd ändå. Trodde faktiskt aldrig att jag i huvudtaget skulle tävla hoppnig m,ed honom så jag är stolt att vi bara gjorde det. Vilket även är ett tecken på att han har gjort framsteg. Så stolt och det blir att garanterat göra om igen, han tyckte det verkougen var super kul det syntes på honom! :)
Nu skall jag dra in tillstan och äta på resturang. det är ju faktiskt mors-dag idag så glöm inte bort att skämma bort eran mor lite extra mycket today! ;)

1 kommentar:

  1. Hejsan, har du sett att mayenne är till salu igen? hon finns på hastnet!

    SvaraRadera

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!