torsdag 22 april 2010

Förlåt, förlåt!





Förlåt för min dåliga uppdatering av min blogg, ska skärpa mig!
Hur som helst så idag när jag kom hem från skolan & optikern så låg båda hästarna och sov i hagen, mittemot varandra. Så söta! Men som sagt innan det så var jag hos optikern, skall få en remiss till ögonkliniken inne i stan för att kolla om såren på hornhinnan jag haft sedan 2008 och även om ev. operation av ögonen, som när jag kan göra den isf. som tidigast.

Har även hämtat hästtransporten idag, ska iväg imorgon bitti med Jolly på föreningen. Skall hoppträna imorgon, för första gången ute på stora utebanan. Så härligt, har verkligen längtat!
han skall få sova över på föreningen till på söndag förhoppningsvis, på lördag blir det träning av dressyrprogram (LB & LA) för på söndag är det tävling i dressyr. Såg även att fd. ponny Zabina skall tävla där med sin nya ägare. Blir intressant att se hur hon har utvecklats! :)

Just det, på lördag är det 3års test på Vännäs ryttarförening och jag & Gabban ska vara "kockar" och laga mat åt 40pers. Vi hade tänkt göra våran spagetti bolognese, mums!

PussåhKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!