tisdag 9 mars 2010

Sala..

Bild: Jag när jag var liten..


Bild: Jag 3år på bilden ovan, alla har vi vart små..
Idag så har jag vart i Sala en tvärt(ca 3mil från Västerås) och ätit på resturang med min moster, jag och min lillasyster och såklart Sofia(mosterdottern) som fyller 18år idag! :D Annars tiidgare idag var jag och Sandra på blomaffären och köpte en blomma till Sofia(kolla bild) och har kollat på film och haft en skööön sovmorgon!! Annars har jag ej gjort så mycket intressant idag.. :P Så har ej så mycket roligt att säga idag sorry ;P
Bild: Påväg hem, körandes i bilen från Sala.
Åker precis igenom Tillberga i Västerås på bilden! :)

Bild: Min lilla syster Elin var nyfiken! :P

Bild: Sofias blomma som jag köpte till hennes 18-årsdag i ära!! :)
Att den var fin?

Bild: Solen sken i fullt drag när jag vaknade, skönt med sovmorgon!

Bild: Såg Luftslottet som sprängdes, för andra gången(första gången var på bio).

Bild: Rocky låg och kollade på film med mig i soffan! :)

Bild: Dagens "outfit".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din IP-adress sparas och kommentarer som anses stötande mot mig eller nära till mig raderas!